Recull la teva butlleta a qualsevol dels comerços adherits al concurs. Respon les preguntes amb la informació que trobaràs als comerços adherits i participa en el sorteig de 6 fantàstics premis!
BASES
L’objectiu del concurs és encertar el màxim nombre possible de preguntes que hi ha a la butlleta del concurs.
L’origen de les paraules es podrà trobar als cartells exposats als aparadors dels establiments que hi participen.
Les butlletes es poden obtenir en qualsevol dels establiments adherits a la campanya.
Pot participar-hi tothom que ompli la butlleta.
Entraran al sorteig totes les butlletes que tinguin, com a mínim, 20 preguntes encertades.
Cada participant només pot emplenar una butlleta. En cas de lliurar-ne dues o més, se’n triarà una a l’atzar i les altres no es tindran en compte.
Les butlletes es poden lliurar del 12 al 26 d’abril, fins a les 20 h, al Centre Cívic de Bigues, carrer d’Anna Mogas, número 130.
El sorteig es farà el dia 29 d’abril, a les 19 h, a la pista esportiva del Centre Cívic de Riells, i en sortiran 6 butlletes premiades. Els premis són els següents:
1a butlleta: un llibre electrònic (BIRCA)
2a butlleta: uns prismàtics (Òptica Bigues)
3a butlleta: un aperitiu complet per a dues persones (Hotel Molí de la Torre)
4a butlleta: una planta (Garden Flor de Neu)
5a butlleta: un lot de quatre llibres infantils (Llibreria Papereria Reyes)
6a butlleta: un collar antiparàsits Scalibor, un xampú vitalitzant i un raspall per a gossos (Terranova CNC 7)
BIRCA podrà utilitzar el concurs i els resultats que se n’obtinguin per a qualsevol promoció de l’entitat.
Participar en el concurs implica la plena acceptació d’aquestes bases.
Qualsevol incompliment de les bases anul·la la butlleta. En cas de dubte sobre la interpretació de les bases, o bé per resoldre casos que no s’hi preveuen, prevaldrà el criteri que adopti BIRCA.
Organitza: Bigues i Riells Comerç Actiu BIRCA i el Centre de Normalització Lingüística del Vallès Oriental