La biblioteca celebra el primer any del Pla de lectura municipal amb un acte obert a la ciutadania

Detalle de sección
28/5/2026
L'acte tindrà lloc el pròxim dimecres 3 de juny, a les 18.30 h, al vestíbul de la biblioteca municipal
El pròxim dimecres 3 de juny, a les 18.30 h, l'Ajuntament organitza un acte per commemorar el primer any de recorregut del Pla de lectura municipal (PLM). La trobada, que tindrà lloc al vestíbul de la biblioteca municipal, s'iniciarà amb una benvinguda institucional a càrrec de l'alcalde, Joan Galiano, i la regidora de Cultura, Mayte Escobar. Durant la sessió, es presentarà el balanç de les accions i activitats desenvolupades durant aquest primer any i s'explicarà l'estat actual del projecte.
L'esdeveniment també està concebut com un espai de participació ciutadana on els veïns i veïnes podran fer les seves aportacions per definir les línies de treball futures per al període 2026-2027. A més, es dedicarà un bloc a reflexionar sobre el procés creatiu i la importància de disposar d'una comunitat lectora i creativa arrelada al territori.

Per cloure la celebració, s'oferirà un petit refrigeri a totes les persones assistents.