La biblioteca fa una enquesta de satisfacció

Imatge de l'enquesta.
29/11/2022
Es pot respondre tant en línia com de manera presencial.
En compliment amb els compromisos de la carta de serveis de la biblioteca municipal, aprovada el 2021, es difon una enquesta de satisfacció per tal que la població en valori del servei.

L’enquesta es pot respondre en línia a través d’aquest formulari i presencialment, visitant la biblioteca municipal.

A l’enquesta es demana la valoració d’aspectes com ara l’atenció (telefònica, presencial, a través de xarxes socials...), la competència professional del personal, les instal·lacions, el servei de préstec o bé les activitats culturals, entre d’altres.

Carta de serveis
A la carta de serveis, redactada i aprovada el 2021, la biblioteca municipal explicava els seus objectius, compromisos i l’oferta de serveis de la biblioteca.
 
 
 
Entre les voluntats d’aquesta actuació es trobava la d’acostar l’administració pública a la ciutadania i s’exposava tot allò que es pot trobar a la biblioteca:
  • Informació i assessorament en l'accés a la base de dades i a la biblioteca virtual.
  • Préstec de documents.
  • Formació en ofimàtica.
  • Wi-fi gratuïta.
  • Certificat ACTIC.
  • Activitats culturals per a totes les edats.
A la carta, la biblioteca adquiria compromisos de qualitat: el compromís a millorar aspectes, que segons les persones usuàries cal ampliar, fent-ne un seguiment i un retiment de comptes.

Aquests són els compromisos de qualitat de la biblioteca municipal:
  • Atenció personalitzada.
  • Competència professional del personal.
  • Qualitat de la informació rebuda.
  • Portar a terme 10 activitats infantils l’any, com a mínim.
  • Portar a terme 10 activitats per al jovent l’any, com a mínim.
  • Portar a terme 10 activitats per persones adultes l’any, com a mínim.
  • Lot de novetats de la col·lecció mensualment.