• Accés a l’espai fluvial des del pont de Can Noguera.
• Accés a l’espai fluvial des de la zona d’aparcament del restaurant de la Pineda.
• Accés a l’espai fluvial des de la masia de la Madella.
• Accés a l’espai fluvial des del camí antic de Sant Miquel del Fai.
• Baixants a l’espai fluvial des de la carretera BP-1430, des de la pedrera i fins a la Parada.
L’ajuntament demana a la ciutadania que respecti el tancament d’aquests accessos i que eviti desplaçaments al medi natural mentre es mantingui la situació de risc extrem d’incendi.
La mesura es pren per motius de prevenció i seguretat, ja que el risc extrem d’incendi forestal dificulta l’accés dels serveis d’emergència i pot afavorir una propagació més ràpida del foc en cas d’incident.
El decret també preveu la notificació de les mesures a la Policia Local, que vetllarà pel compliment de les restriccions establertes.
L’ajuntament agraeix la comprensió i la col·laboració de la ciutadania. La prevenció és essencial per protegir el patrimoni natural de Bigues i Riells del Fai i reduir al màxim el risc d’incendi.