Dia Internacional de la Dansa del 2026

Detalle de sección
21/4/2026
El 24 d’abril les entitats i escoles de dansa del municipi oferiran una mostra de balls que inclourà des de sardanes fins a zumba, i acabarà amb una ballada de gitanes popular
El pròxim divendres 24 d’abril, Bigues i Riells del Fai celebrarà el Dia Internacional de la Dansa com ja és tradició. L’espai situat davant del Centre Cívic i Cultural El Rieral de Bigues es convertirà en l’escenari d’aquesta celebració a partir de les 18.00 hores.

La celebració d’enguany comptarà amb la participació de diverses entitats i grups: Unik Dance Studio, Dance Gym, el duo EclipsE i Pau Soler. El públic assistent podrà gaudir d'una exhibició de disciplines ben diverses que inclourà una mostra de sardanes, ball de dones, ball de gitanes, sevillanes i zumba, a més de les actuacions de dansa de l'alumnat de les escoles El Colomer i El Turó.
Per finalitzar la jornada i un cop acabades les actuacions, s'ha organitzat una sessió oberta per a tots els públics de ball de gitanes. Aquesta activitat anirà a càrrec de l'Associació Ball de Gitanes de Bigues i Riells del Fai, convidant tota la ciutadania a participar activament de la festa a través del ball.