L’Orquestra de Mataró porta a Bigues i Riells del Fai “La Gran Gala del Musical i el Cinema”

Detalle de sección
8/7/2026
El concert tindrà lloc el diumenge 19 de juliol del 2026, de 18.30 a 20.00 h, al Teatre Auditori Polivalent
Bigues i Riells del Fai acollirà el concert “La Gran Gala del Musical i el Cinema”, a càrrec de l’Orquestra de Mataró, una proposta musical dedicada als grans musicals i a les bandes sonores cinematogràfiques.

L’actuació tindrà lloc el diumenge 19 de juliol del 2026, de 18.30 a 20.00 h, al Teatre Auditori Polivalent (TAP). El concert oferirà un repertori popular i accessible, amb melodies reconeixibles i arranjaments orquestrals pensats per apropar la música en directe a tots els públics.

La proposta convida el públic a fer un recorregut per l’univers sonor del musical i del cinema, amb un format de gala que permetrà reviure alguns dels grans moments musicals vinculats a l’escena i a la gran pantalla.

Les entrades es poden comprar a través d’Entràpolis:

Compra d’entrades a Entràpolis

L’ajuntament anima la ciutadania a assistir a aquesta proposta cultural i a gaudir d’una vetllada musical amb l’Orquestra de Mataró.