Més de 250 persones participen en les campanyes de donació de sang al carrer de Bigues i Riells del Fai

Detalle de sección
7/9/2026
Les diferents campanyes celebrades al municipi refermen el compromís de la ciutadania amb la donació i la necessitat de continuar impulsant aquestes jornades
Bigues i Riells del Fai ha superat les 250 donacions de sang durant les campanyes organitzades al municipi aquest 2026, una xifra que posa de manifest, un any més, la implicació de la ciutadania en una acció imprescindible per garantir les reserves dels centres hospitalaris.

Al llarg de l'any s'han dut a terme diverses jornades de donació coincidint també amb alguns dels principals esdeveniments del municipi. Les campanyes s'han celebrat els dies 24 de febrer, 21 d'abril, 22 de juny, coincidint amb la Festa Major de Bigues, i 3 d'agost, durant la Festa Major de Riells del Fai.
A més de la donació de sang, aquestes campanyes contribueixen a donar visibilitat a altres formes de donació i a facilitar informació sobre la donació de plasma, medul·la òssia i llet materna, ampliant les possibilitats de col·laboració de la ciutadania.

L'Ajuntament de Bigues i Riells del Fai vol agrair la participació de totes les persones donants, així com la tasca dels professionals i voluntaris que fan possibles les diferents jornades.

La donació de sang és necessària durant tot l'any i cada donació pot contribuir a atendre diferents necessitats hospitalàries. Per aquest motiu, l'Ajuntament continuarà donant suport a aquestes campanyes i promovent la participació ciutadana en les properes convocatòries que se celebrin al municipi.