A l’acte de tancament hi va assistir Joan Galiano, alcalde de Bigues i Riells del Fai i president del Consell d’Infants, Eva Martínez, regidora d’Educació i vicepresidenta del Consell i Nico Mayolas, regidor de Participació Ciutadana. Per descomptat també hi van ser presents les conselleres i els consellers, que van poder explicar la seva experiència i van valorar positivament el projecte.
Al curs 2025-2026, es renovarà el 50% de l'òrgan a través d'unes eleccions que es duran a terme a les escoles del municipi, ja que hi haurà part de l'alumnat que passarà a l'institut.
El Consell d'Infants és un òrgan de participació que s'ha creat perquè els infants del municipi tinguin veu de manera continuada i puguin expressar les seves opinions sobre els aspectes del municipi que els afecten