Per Sant Jordi, a Bigues i Riells del Fai hi haurà les parades de roses i de llibres habituals, premis literaris i activitats infantils. Però també grafit, jocs musicals, i ball. La proposta del 2025 és de nou format sense perdre els clàssics.
Dimecres 23 d’abril al parc de Lluís Companys de Bigues
A partir de les 17.00 hores i fins a les 20.00 hores hi haurà parades i tallers de Sant Jordi i una exhibició de grafit, organitzada per l’Espai Jove La Cova. En el mateix horari es podrà visitar l’exposició de novetats de la Diada a la biblioteca municipal.
A les 17.00 hores hi haurà berenar per a tots els infants i animació, a càrrec de Jordi Tonietti. A continuació, es farà la presentació del llibre Versos al Silenci, de Nagore Tornero Cortés.
Seguidament, tindrà lloc el lliurament dels Premis dels Jocs Florals de les escoles El Turó i El Colomer.
La jornada clourà amb la presentació del llibre de l’autor local, Miquel Mas i Puig, 100 anys de teatre a Bigues i Riells del Fai.