Bigues i Riells estrena campanya comercial

L'Associació de Comerciants i l'Ajuntament de Bigues i Riells han ideat un concurs de topònims.
Divulgar els indrets d'interès patrimonial de Bigues i Riells. Aquest és l'objectiu de la nova campanya comercial del Consistori i de l'associació de comerciants BIRCA. En una recerca iniciada des de la regidoria de Cultura es van descobrir un munt de topònims singulars de Bigues i Riells. La regidoria de Promoció Econòmica va proposar als comerciants visibilitzar aquest coneixement a través dels seus aparadors.

A partir d'avui, 3 d'octubre, cadascun dels establiments associats i els equipaments municipals exhibiran un plafó diferent amb la fotografia, el nom i una introducció explicativa d'un indret històric o bé natural del municipi. Els participants, mitjançant un tríptic, hauran de mullar-se i endevinar si les descripcions són certes o bé falses. Les solucions les trobaran a la resta d'aparadors.
 
Antoni Verdugo, regidor de Promoció Econòmica i de Turisme, ha definit la iniciativa com una "clara aposta pel comerç local i de proximitat i, en definitiva, una acció per a la cohesió del municipi".

El concurs té una doble intenció: d'una banda potenciar el coneixement del teixit comercial i de l'altra la descoberta de l'entorn natural i cultural. La campanya consta de 36 plafons i porta per títol: "Descobrim Bigues i Riells". Entre els participants se sortejaran diversos premis el dia de la Festa del Bosc i la Natura, el 26 d'octubre.

Aquesta iniciativa és transversal entre les regidories de Patrimoni, Cultura, Territori, Promoció Econòmica i Turisme.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes