La Fira de Santa Llúcia més solidària

Bigues i Riells ha celebrat la tradicional fira de Nadal amb activitats per recaptar fons per la Marató de TV3.
Dissabte 15 de desembre, Bigues i Riells va viure la Fira de Santa Llúcia amb accent solidari. La Plaça Miquel Bosch va ser escenari d'una seixantena de parades de gastronomia, artesania i ambientació nadalenca. Però també el taló de fons d'un reguitzell d'actes solidaris amb la Marató de TV3 i Càritas.
En primer lloc, el Casal d'Avis El Bon Caliu va recaptar 673€ per La Marató de TV3, a través de la venda de brou de Nadal i de bufandes, elaborades per dues sòcies voluntàries, i amb el donatiu de l'entitat. En segon lloc, entre l'espectacle de monòlegs i el Quinto de Nadal, l'Associació Riells Actiu-ARA va aconseguir un total de 1.870 € en la lluita contra el càncer.
També, el Cineclub i els Amics de Sant Bartomeu van organitzar actes solidaris. D'una banda, la projecció de la pel•lícula va ser amb entrada en benefici de la Marató de TV3 i de l'altra, es va fer una paella solidària amb Càritas.
Al llarg del matí es va poder gaudir d'una botifarrada popular, de passejades amb poni per a infants i de tallers de ceràmica i de treballs manuals infantils. Durant tota la jornada hi va haver un arbre dels desitjos gentilesa del Grup de Dones de Bigues i l'exposició de figures de Mafalda i els seus amics i el Pessebre Monumental van quedar inaugurats al Centre Cívic i Cultural El Rieral.
A la tarda, es va fer el sorteig de les targetes regal BiRCA i el concert de combos de l'Escola de Música de la Vall del Tenes. A més, el Patge Reial va recollir les cartes per a Ses Majestats els Reis d'Orient i els més petits van poder fer cagar el Tió.
José Gómez, regidor de Promoció Econòmica i Turisme ha destacat l'èxit de l'edició 2018: "Hem trobat el model més adient per a la Fira de Santa Llúcia. La clau rau en nodrir, del màxim contingut, la fira. Enguany, ho hem aconseguit amb la música en directe, les atraccions, el cinema i els monòlegs, a banda de les tradicionals paradetes d'artesania i decoració nadalenca".
"Cap nen sense fira"

La Fira de Santa Llúcia 2018 va acollir la primera edició de "Cap nen sense fira", una iniciativa solidària i per promocionar el comerç de proximitat pensada des de la Regidoria de Promoció Econòmica del Consistori i impulsada pels firaires de Bigues i Riells.
L'activitat es va dur a terme de les 17.00 a les 20.00 hores i va aplegar més de mil participants. Els infants podien fer un dibuix en una cartolina oficial per aconseguir cinc viatges a les atraccions de la Fira de Santa Llúcia.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes