Puc treure els diners del saldo a un caixer?
No, l'ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d'alimentació
Fins quan puc utilitzar la targeta?
Les targetes tenen un període de caducitat d'un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.
Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.
He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l'estat d'alarma.
Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?
Truca a l'Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.
M'és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?
Ells són qui més et poden ajudar a solucionar les incidències.
Però si t'és impossible, intentarem buscar una solució. Posa't en contacte amb l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (938656625) i facilita'ls la següent informació: tipus d'incidència, codi de la targeta, data, lloc i establiment on s'ha produït la incidència