La campanya s'ha enfocat des de la positivitat, buscant els arguments que pot tenir una ment jove per decidir no sortir, s'apel·la al desig de tornar a poder veure als amics, a anar aquell concert que se'ls ha ajornat i, sobretot, a no contagiar els seus éssers estimats.
A més, aquests missatges diaris també volen afavorir a disminuir el desànim que pot comportar el confinament i volen animar a buscar els avantatges de quedar-se a casa, com ara aprendre a cuinar.
Vols una subscripció anual a Netflix, HBO o Spotify?
En aquesta línia, el segon pilar de la campanya és el concurs House Talent Show BiR. Aquesta acció és directa i busca activar el jovent a casa, a través de l'ham d'una possible subscripció anual a plataformes com Netflix, HBO o Spotify.
El concurs demana als participants, entre 14 i 29 anys, que enregistrin un vídeo curt demostrant algun tipus de talent, sigui fent esport, arts escèniques o artístiques a través d'eines populars entre els joves, com la xarxa social Tik Tok.
Els vídeos s'han de
publicar a Instagram etiquetant a @lacovabir amb el #houstalentshowbir. Hi ha temps per participar
fins al diumenge 29 de març a les 00.00 hores, dilluns 30 de març s'anunciarà la persona guanyadora a través de les xarxes socials de l'espai jove.