Dissabte 27 de gener va tenir lloc la Fira de l'Oli del Vallès i el Mercat del pa artesà del 2024. Més de 3.000 persones de tota Catalunya es van acostar a Bigues i Riells del Fai per conèixer el producte estrella: l’oli del Vallès.
La plaça de Miquel Bosch va acollir la jornada durant la qual es va poder gaudir de 12 parades amb oli d'alta qualitat, de 4 parades amb pa artesà i de 15 parades amb productes de la terra. A més, es van organitzar tallers amb com el show cooking, que va aplegar 50 persones, un scape box, per on van passar 50 persones, dos tasts d’olis, que van concentrar 70 persones i una xerrada sobre blats antics, per on van passar una vintena de persones.
L'Ajuntament de Bigues i Riells del Fai, el Consell Comarcal del Vallès Oriental, els productors i els visitants han valorat molt positivament la fira d’enguany. L’alcalde de Bigues i Riells del Fai, Joan Galiano, ha qualificat la fira “d’històrica” i ha agraït el suport dels ajuntaments de la zona, del Consell i tot el municipi per contribuir en la defensa d’un producte “singular i únic del territori, com l’oli vera”.