Treballa amb nosaltres!

14/2/2023
El Consistori ofereix la contractació de quatre joves de primera experiència.
L'Ajuntament de Bigues i Riells del Fai ofereix la contractació de quatre persones joves, en la seva primera experiència laboral, a través del Servei d’Empresa i Ocupació de la Vall del Tenes (SEOVT). Aquesta nova contractació està subvencionada amb el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de la Unió Europea (Next Generation EU).

El consistori contractarà quatre persones joves amb els següents perfils: Tècnic/a d’administració general, Tècnic/a d’arxiu, Tècnic/a de serveis a les persones i Tècnic/a de recursos humans.

La incorporació d'aquestes quatre persones es farà el 20 de març i tindrà una durada d'un any en règim de contracte formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional.

Només les persones menors de 30 anys desocupades poden optar als llocs de feina que s'ofereixen i no pot haver transcorregut més de 3 anys de la finalització dels seus estudis.

  • Tècnic/a d’administració general
Requisits
Grau en Dret.

S’ofereix
Jornada completa, 35 hores setmanals.
Horari: de 8.00 a 15.00 hores.
Retribució: 24.445,28 euros bruts anuals.

 
  • Tècnic/a d’arxiu
Requisits
Grau en humanitats, història, dret o similar i Màster en arxivística i gestió documental.

També es valoraran les candidatures d’aquelles persones que estiguin en possessió del grau i que estigui cursant el 2n curs del Màster en arxivística i gestió documental.

S’ofereix
Jornada completa, 35 hores setmanals.
Horari: de 8.00 a 15.00 hores de dilluns a divendres.
Retribució: 24.445,28 euros bruts anuals.

  • Tècnic/a de serveis a les persones
Requisits
-Grau en l’àmbit social o pedagògic (ciències polítiques i de l’administració, pedagogia, sociologia, antropologia, geografia, econòmiques…).

S’ofereix
Jornada completa, 35 hores setmanals.
Horari: Dilluns i dijous de 14.30 a 20.00 hores, dimarts i dimecres de 8.00 a 15.00 hores i divendres de 9.00 a 13.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores i acumulació de dues hores setmanals per a possibles reunions i actes de l’àrea. Aquest horari és flexible i podrà variar segons necessitats del servei.
Retribució: 24.445,28 € bruts anuals.

  • Tècnic/a de recursos humans
Requisits
-Grau en Relacions Laborals.

S’ofereix
Jornada completa, 35 hores setmanals.
Horari: de 8.00 a 15.00 hores de dilluns a divendres.
Retribució: 24.445,28 euros bruts anuals.